maandag 12 september 2022

Dag 14 Shoppen in Denver

Vandaag is al weer de laatste volle dag in de VS. Op zich was 14 dagen prima te doen voor het rondje dat we in gedachten hadden. 

Voor de laatste dag stond dus een dagje shoppen op het programma. Dat was wel weer ff wennen na 2 weken in de natuur. We zijn eerst naar de FlatIron Crossing Mall gereden. Daar hebben we nog het één en ander ingeslagen. Je ziet trouwens wel goed dat de malls het moeilijk hebben. Er is overal een personeelstekort en veel winkels staan leeg.

We hebben heuul lekker geluncht bij Gordon Biersch. Echt goed eten! Aangezien ik reed zat ik aan de cola. Zus niet :) 
Na de lunch zijn we naar Colorado Mills gereden, dit is een outlet mall. Ik ben daar prima geslaagd bij Skechers. Verder hebben we er niet veel gekocht. Ik sloeg altijd goed in bij Bath&Body, maar die zit nu ook bij mij in de buurt. En we hadden onderweg bij de Walmart al CoffeeMate ingeslagen. Daar kan ik 's ochtends niet zonder:) 
Terug in het hotel hebben we bij United ingecheckt. En toen moest ik proberen mijn koffer in te pakken. Aangezien ik een niet al te grote koffer heb lukte dat niet helemaal, ondanks dat ik niet heel veel heb ingekocht. Gelukkig is de koffer van zus groot genoeg om ook nog wat van mijn zooi te herbergen. 
En toen werd het weer tijd om gevoederd te worden. Dit wordt ons laatste diner in de VS voorlopig (:
We hebben bij Ruby Tuesday gegeten. Ze zitten daar met een gigantisch personeelstekort. Een gedeelte van het restaurant blijft leeg. De wachtrijen voor een tafel zijn lang en je moet lang op je eten wachten. Aangezien wij geen haast hebben is dat voor ons geen probleem.
                                             (ons laatste avondmaal :)) 
Gezien het lekker weer hebben we na het eten nog een klein ommetje gemaakt. En nu zitten we nog ff  tv te kijken voor we gaan slapen. 

Ik ben benieuwd hoeveel km we gereden hebben tijdens deze vakantie. Meer daarover morgen wanneer we de auto ingeleverd hebben. 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten